|   | 
     
      
         
          |  
                 
              Story 
              o vlaku na 48. Velkou Stezku  | 
         
       
      Příloha poradníku: březen 2006 
         
        14.3.2006 
          Obdržel jsem nabídku od sdružení Posázavský Pacifik na zajištění 
        vlaku Bělá pod Bezdězem - Praha. Cena jim, bohužel, trochu narostla, protože 
        potřebné vozy pro požadovanou kapacitu vezou až z Plzně, ale i tak je 
        nižší než u ČD. Navíc nabízí krásnou soupravu ve stylu 50. až 60. let 
        (viz foto) a případné peníze, co bychom 
        zaplatili navíc oproti vlaku od ČD se nerozplynou v budově na nábřeží, 
        ale pomůžou partě nadšenců zprovoznit další historická vozidla (ale chápu, 
        že to ocení jen železniční nadšenci). Neměl jsem informace o případném 
        počtu kol, ale vůz na kola by se dal asi doplnit. Kapacita nabízeného 
        vlaku je 440 osob. 
        Zdeněk Moureček (20) 
          P.S. Pro případný další kontakt: Tento týden budu služebně mimo, 
        převážně pouze na tel. 736... 
        Je možné kontaktovat i přímo dopravce: Lumír BĚHAL: 777... posazavsky.pacifik@seznam.cz 
        http://www.posazavsky-pacifik.cz/ 
         
         
        Původní zpráva ------------ 
        # Od: Posázavský Pacifik <Posazavsky.Pacifik@seznam.cz> 
        # Předmět: Re: zvláštní vlak - poptávka 
        # Datum: 13.3.2006 22:41:49  
         
        Vážený pane Moureček, 
          již jsme zjistili ceny za pronájem vozů a udělali kalkulaci za 
        jízdu zvláštního vlaku včetně návozu a odvozu soupravy. Navrhujeme pro 
        Vás tento vlak: lokomotiva 720 509 - 9 + 5 vozů Bam zapůjčených z Plzně. 
        Kapacita vlaku by tím byla dostatečná a souprava velmi pohledná a pro 
        zdejší kraj typická. 
          Návoz a odvoz nejkratším směrem + vlastní jízda - Plzeň - Bělá 
        pod Bezdězem - Praha -Plzeň - 416 km á 180,- Kč = 74.880,- Kč 
        Nájem vozů na jeden den 5 x 1000,.- Kč = 5000,- Kč 
        Cena za vlak celkem : 79.880,- Kč + 19 % DPH  
        Cena obsahuje:  
        - kompletní jízdu vlaku v uvedené trase, posun, čekací doby 
        - nájem za lokomotivu a vozy 
        - zavedení vlaku, poplatek za dopravní cestu, řízení provozu 
        - spotřebu pohonných hmot 
        - obsluhu personálu - strojvedoucího, vlakvedoucího, průvodčího  
         
          Vážený pane Moureček, pevně věříme, že Vás naše nabídka zaujala 
        a že se nám společnými silami podaří pro Váš turistický oddíl uspořádat 
        zajímavou a neobvyklou jízdu vlakem do Prahy.  
        S pozdravem, jménem členů Posázavského Pacifiku 
        Lumír Běhal - jednatel sdružení 
        1.3.2006  
        A reakce z dráhy je nejen rychlá, ale i typická. Nejhorší na tom je, že 
        si nikdo nedovolí tu bandu příživníků zlikvidovat a řeči o tom, že ten 
        augiášův chlív po socanech ODS vyčistí, jsou jenom pohádkou pro hodně 
        malé děti.  
        Lepší, než k těm volbám nejít, je, volit kohokoli, kdo zatím v poslanecké 
        sněmovně neseděl. Zbývá totiž naděje, i když malá, že se někdo chytne 
        za nos. 
        Ten zloděj Dušek každého z nás stojí měsíčně 1 000 Kč!!!  
        Proti tomu je Ráth troškař okresního formátu! 
        1.3.2006  
        Vážený pane, 
        jízdné v pravidelných vlacích je dotované státem nebo jednotlivými kraji. 
        Zvláštní vlak jede jen za úhradu všech nákladů. Vzhledem k tomu, že vlak 
        musí absolvovat po prázdnu i cestu tam a pravidelné vlaky jezdí obratově, 
        je nutno i obyčejné jízdné vynásobit dvěma tj. 2x 120,- Kč = 240,- Kč, 
        což už je cena na osobu vyšší jen o 17%, což není tak vysoký rozdíl. 
        Pravidelné vlaky jsou vedeny převážně motorovými vozy a posílení je značně 
        omezeno.  
        S pozdravem 
        Petr Sobek  
         1.3.2006  
        Vážený pane Sobku, 
        Děkuji za rychlé a vstřícné informace. Vaše nabídka mám vyhovuje a rádi 
        ji budeme akceptovat. Jediný zádrhel vidím v kalkulaci ceny. Předpokládám, 
        že se jedná o nákladovou cenu, složenou z jednotlivých kalkulačních položek. 
         
         
        Když se na ni podívám z hlediska uživatele, dostanu zajímavé srovnání: 
        Cena za vypravení vlaku. 104 600 
        DPH 19 % 19 874 
        Cena pro uživatele 124 474 
        Počet sedadel (účastníků) 440 
        Cena pro jednoho účastníka 282,90 
        Cena obyčejného jízdného 120 
        Cena se slevou na Z-kartu 74 
        Skupinová sleva cca 60 
         
        Za dané situace asi těžko přesvědčíme účastníky, aby místo řádného vlaku 
        použili jiný za čtyřnásobnou cenu.  
        Prosím o informaci, jakou jinou formou (například posílením předchozího 
        a následného vlaku) by bylo možno pro účastníky zajistit cenově schůdné 
        řešení. A v jaké nejnižší cenové relaci se ještě můžeme pohybovat. 
         
        Děkuji za odpověď 
        Za organizátory STEZKY 
        Ing. Josef Beran  
        28.2.2006 Vážený pan 
        Josef Beran 
        Turistický akademický klub 
        p.p. 398 
        111 21 Praha 1 
        Věc: Zvláštní vlak Bezděz - Praha dne 1.5. 2006, předběžná cenová nabídka 
        č. 6163/0506-051  
         
        Vážený pane, 
        na základě Vaší poptávky Vám zasíláme předběžný návrh jízdního řádu pro 
        zvl. vlak Bezděz - Praha společně s předběžným návrhem jízdního řádu zvláštního 
        vlaku, který může být ještě upraven. 
        Zvláštní vlak ve složení motorová lokomotiva ř. 749, souprava: 1x BDs, 
        4x B s kapacitou 360 sedadel nebo 1x BDs, 5x B s kapacitou 440 sedadel. 
        Návrh jízdního řádu Vám zasíláme v příloze. 
        Předběžná cenová nabídka: 
        Zvláštní vlak ve složení: 
        a) motorová lokomotiva + 1 BDs + 4 B: 93.500,- Kč + DPH 19%  
        b) motorová lokomotiva + 1 BDs + 5 B: 104.600,- Kč + DPH 19% 
        Závazné objednávky lze podávat v následujících termínech: 
        pro zvláštní vlak: 
        - vnitrostátní vlak - nejpozději 30 dnů před požadovaným termínem jízdy 
        - mezinárodní vlak - nejpozději 90 dnů před požadovaným termínem jízdy 
         
        pro zvláštní vozy: 
        - vnitrostátní přeprava - nejpozději 15 dnů před požadovaným termínem 
        jízdy 
        - mezinárodní přeprava - nejpozději 60 dnů před požadovaným termínem jízdy 
         
        v závazné objednávce uvádějte následující údaje: 
        - adresu, kontaktní osobu, kontaktní spojení, zúčtovací data 
        - předmět objednávky, datum realizace, požadovanou skladbu vozů (vlaku), 
        výchozí a cílovou stanici, místa zastavení na trase, požadovaný čas odjezdu 
        nebo příjezdu, délku pobytu při zastaveních Veškeré služby jsou poskytovány 
        za sjednané smluvní ceny. Celková cena je účtována včetně DPH. 
        Stornopodmínky: 
        - 30 - 8 dní před termínem jízdy. skutečně vynaložené náklady ze strany 
        dodavatele min. 800,- Kč + 19% DPH 
        - 7 dní - 72 hodin před odjezdem vlaku z výchozí stanice, skutečně vynaložené 
        náklady ze strany dodavatele, min. 15 % celkové ceny 
        - 72 - 24 hodin před odjezdem vlaku z výchozí stanice, skutečně vynaložené 
        náklady ze strany dodavatele, min. 30 % celkové ceny 
        - 24 a méně hodin před odjezdem vlaku z výchozí stanice 100 % celkové 
        ceny. 
        Minimální stornopoplatek: 800,- Kč + 19 % DPH 
        Upozornění:  
        Realizace objednávky závisí na technických a provozních možnostech železnice 
        a včasnosti podání objednávky. Dříve podané objednávky mají přednost! 
        Změna termínu plánovaného odjezdu, oznámená objednavatelem 7 dní a méně 
        pred plánovaným odjezdem, je z hlediska úhrad považována za zrušení objednávky. 
         
        Celková cena za zvláštní vlak musí být uhrazena nejpozději 3 dny před 
        vlastním termínem jízdy na účet dodavatele služeb jinak nebude zvláštní 
        vlak vypraven. 
         
        Rádi Vám zodpovíme veškeré Vaše případné dotazy. 
        Děkujeme Vám za Váš zájem o naše služby. 
        S pozdravem 
        Petr Sobek 
        Ceske drahy a.s. 
        Odbor osobni dopravy a prepravy 
        zvlastni vlaky  
« 
        nahoru    |