|
Story
o vlaku na 48. Velkou Stezku |
Příloha poradníku: březen 2006
14.3.2006
Obdržel jsem nabídku od sdružení Posázavský Pacifik na zajištění
vlaku Bělá pod Bezdězem - Praha. Cena jim, bohužel, trochu narostla, protože
potřebné vozy pro požadovanou kapacitu vezou až z Plzně, ale i tak je
nižší než u ČD. Navíc nabízí krásnou soupravu ve stylu 50. až 60. let
(viz foto) a případné peníze, co bychom
zaplatili navíc oproti vlaku od ČD se nerozplynou v budově na nábřeží,
ale pomůžou partě nadšenců zprovoznit další historická vozidla (ale chápu,
že to ocení jen železniční nadšenci). Neměl jsem informace o případném
počtu kol, ale vůz na kola by se dal asi doplnit. Kapacita nabízeného
vlaku je 440 osob.
Zdeněk Moureček (20)
P.S. Pro případný další kontakt: Tento týden budu služebně mimo,
převážně pouze na tel. 736...
Je možné kontaktovat i přímo dopravce: Lumír BĚHAL: 777... posazavsky.pacifik@seznam.cz
http://www.posazavsky-pacifik.cz/
Původní zpráva ------------
# Od: Posázavský Pacifik <Posazavsky.Pacifik@seznam.cz>
# Předmět: Re: zvláštní vlak - poptávka
# Datum: 13.3.2006 22:41:49
Vážený pane Moureček,
již jsme zjistili ceny za pronájem vozů a udělali kalkulaci za
jízdu zvláštního vlaku včetně návozu a odvozu soupravy. Navrhujeme pro
Vás tento vlak: lokomotiva 720 509 - 9 + 5 vozů Bam zapůjčených z Plzně.
Kapacita vlaku by tím byla dostatečná a souprava velmi pohledná a pro
zdejší kraj typická.
Návoz a odvoz nejkratším směrem + vlastní jízda - Plzeň - Bělá
pod Bezdězem - Praha -Plzeň - 416 km á 180,- Kč = 74.880,- Kč
Nájem vozů na jeden den 5 x 1000,.- Kč = 5000,- Kč
Cena za vlak celkem : 79.880,- Kč + 19 % DPH
Cena obsahuje:
- kompletní jízdu vlaku v uvedené trase, posun, čekací doby
- nájem za lokomotivu a vozy
- zavedení vlaku, poplatek za dopravní cestu, řízení provozu
- spotřebu pohonných hmot
- obsluhu personálu - strojvedoucího, vlakvedoucího, průvodčího
Vážený pane Moureček, pevně věříme, že Vás naše nabídka zaujala
a že se nám společnými silami podaří pro Váš turistický oddíl uspořádat
zajímavou a neobvyklou jízdu vlakem do Prahy.
S pozdravem, jménem členů Posázavského Pacifiku
Lumír Běhal - jednatel sdružení
1.3.2006
A reakce z dráhy je nejen rychlá, ale i typická. Nejhorší na tom je, že
si nikdo nedovolí tu bandu příživníků zlikvidovat a řeči o tom, že ten
augiášův chlív po socanech ODS vyčistí, jsou jenom pohádkou pro hodně
malé děti.
Lepší, než k těm volbám nejít, je, volit kohokoli, kdo zatím v poslanecké
sněmovně neseděl. Zbývá totiž naděje, i když malá, že se někdo chytne
za nos.
Ten zloděj Dušek každého z nás stojí měsíčně 1 000 Kč!!!
Proti tomu je Ráth troškař okresního formátu!
1.3.2006
Vážený pane,
jízdné v pravidelných vlacích je dotované státem nebo jednotlivými kraji.
Zvláštní vlak jede jen za úhradu všech nákladů. Vzhledem k tomu, že vlak
musí absolvovat po prázdnu i cestu tam a pravidelné vlaky jezdí obratově,
je nutno i obyčejné jízdné vynásobit dvěma tj. 2x 120,- Kč = 240,- Kč,
což už je cena na osobu vyšší jen o 17%, což není tak vysoký rozdíl.
Pravidelné vlaky jsou vedeny převážně motorovými vozy a posílení je značně
omezeno.
S pozdravem
Petr Sobek
1.3.2006
Vážený pane Sobku,
Děkuji za rychlé a vstřícné informace. Vaše nabídka mám vyhovuje a rádi
ji budeme akceptovat. Jediný zádrhel vidím v kalkulaci ceny. Předpokládám,
že se jedná o nákladovou cenu, složenou z jednotlivých kalkulačních položek.
Když se na ni podívám z hlediska uživatele, dostanu zajímavé srovnání:
Cena za vypravení vlaku. 104 600
DPH 19 % 19 874
Cena pro uživatele 124 474
Počet sedadel (účastníků) 440
Cena pro jednoho účastníka 282,90
Cena obyčejného jízdného 120
Cena se slevou na Z-kartu 74
Skupinová sleva cca 60
Za dané situace asi těžko přesvědčíme účastníky, aby místo řádného vlaku
použili jiný za čtyřnásobnou cenu.
Prosím o informaci, jakou jinou formou (například posílením předchozího
a následného vlaku) by bylo možno pro účastníky zajistit cenově schůdné
řešení. A v jaké nejnižší cenové relaci se ještě můžeme pohybovat.
Děkuji za odpověď
Za organizátory STEZKY
Ing. Josef Beran
28.2.2006 Vážený pan
Josef Beran
Turistický akademický klub
p.p. 398
111 21 Praha 1
Věc: Zvláštní vlak Bezděz - Praha dne 1.5. 2006, předběžná cenová nabídka
č. 6163/0506-051
Vážený pane,
na základě Vaší poptávky Vám zasíláme předběžný návrh jízdního řádu pro
zvl. vlak Bezděz - Praha společně s předběžným návrhem jízdního řádu zvláštního
vlaku, který může být ještě upraven.
Zvláštní vlak ve složení motorová lokomotiva ř. 749, souprava: 1x BDs,
4x B s kapacitou 360 sedadel nebo 1x BDs, 5x B s kapacitou 440 sedadel.
Návrh jízdního řádu Vám zasíláme v příloze.
Předběžná cenová nabídka:
Zvláštní vlak ve složení:
a) motorová lokomotiva + 1 BDs + 4 B: 93.500,- Kč + DPH 19%
b) motorová lokomotiva + 1 BDs + 5 B: 104.600,- Kč + DPH 19%
Závazné objednávky lze podávat v následujících termínech:
pro zvláštní vlak:
- vnitrostátní vlak - nejpozději 30 dnů před požadovaným termínem jízdy
- mezinárodní vlak - nejpozději 90 dnů před požadovaným termínem jízdy
pro zvláštní vozy:
- vnitrostátní přeprava - nejpozději 15 dnů před požadovaným termínem
jízdy
- mezinárodní přeprava - nejpozději 60 dnů před požadovaným termínem jízdy
v závazné objednávce uvádějte následující údaje:
- adresu, kontaktní osobu, kontaktní spojení, zúčtovací data
- předmět objednávky, datum realizace, požadovanou skladbu vozů (vlaku),
výchozí a cílovou stanici, místa zastavení na trase, požadovaný čas odjezdu
nebo příjezdu, délku pobytu při zastaveních Veškeré služby jsou poskytovány
za sjednané smluvní ceny. Celková cena je účtována včetně DPH.
Stornopodmínky:
- 30 - 8 dní před termínem jízdy. skutečně vynaložené náklady ze strany
dodavatele min. 800,- Kč + 19% DPH
- 7 dní - 72 hodin před odjezdem vlaku z výchozí stanice, skutečně vynaložené
náklady ze strany dodavatele, min. 15 % celkové ceny
- 72 - 24 hodin před odjezdem vlaku z výchozí stanice, skutečně vynaložené
náklady ze strany dodavatele, min. 30 % celkové ceny
- 24 a méně hodin před odjezdem vlaku z výchozí stanice 100 % celkové
ceny.
Minimální stornopoplatek: 800,- Kč + 19 % DPH
Upozornění:
Realizace objednávky závisí na technických a provozních možnostech železnice
a včasnosti podání objednávky. Dříve podané objednávky mají přednost!
Změna termínu plánovaného odjezdu, oznámená objednavatelem 7 dní a méně
pred plánovaným odjezdem, je z hlediska úhrad považována za zrušení objednávky.
Celková cena za zvláštní vlak musí být uhrazena nejpozději 3 dny před
vlastním termínem jízdy na účet dodavatele služeb jinak nebude zvláštní
vlak vypraven.
Rádi Vám zodpovíme veškeré Vaše případné dotazy.
Děkujeme Vám za Váš zájem o naše služby.
S pozdravem
Petr Sobek
Ceske drahy a.s.
Odbor osobni dopravy a prepravy
zvlastni vlaky
«
nahoru |